czwartek, 11 września 2014

first

:)
nie jest to mój pierwszy blog, lecz (mam nadzieję!) ostatni , którego mam zamiar nie zaniedbywać, a posty dodawać w miarę regularnie-jak tylko się da!
dla tych, którzy nie znają mojego poprzedniego bloga..

Mam na imię Aniela, jestem 17-latką z małej miejscowości na północy Polski.
tego bloga założyłam po to, by móc dodawać posty nie tylko o pieczeniu i gotowaniu, ale także te, które są związane z innymi moimi pasjami.

uwielbiam spędzać czas na czytaniu dobrych książek, podróżowaniu, odkrywaniu nowych, wspaniałych blogów-głównie związanych z kulinariami i modą, robieniem zdjęć-nawet najprostszych,codziennych rzeczy, słuchaniu ulubionej muzyki, przerabianiu ubrań...
więcej dowiecie się w kolejnych postach..




zapraszam, by dowiedzieć się więcej : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz