niedziela, 14 września 2014

fast tasty joghurt cake

dzisiaj chciałam Wam pokazać mega szybki i prosty sposób na pyszne ciasto bez użycia miksera.
ciasto jest jogurtowe, ale towarzyszy mu wyczuwalny smak piernika.
~~
today i would like to show you such a fast and simple way to make delicious cake without mixer.
the cake is youghurt, but  we can also feel gingerbread flavor. just try! :)


 POTRZEBUJEMY

220 g mąki pszennej / 220 grams of flour
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia / 1,5 teaspoon of baking powder
pół łyżeczki sody oczyszczonej / half teaspoon of baking soda
1 łyżka cynamonu / spoon of cinnamon
garstka zmielonych migdałów / a handful of ground almonds
100 g cukru / 100 grams of sugar
2 duże jajka / 2 big eggs
50 g płynnego miodu lub golden syrupu (mój był sktystalizowany, wrzuciłam kilka łyżeczek do rondelka, podgrzałam i gotowe! :) ) / 50 grams of golden syrup or liquid honey
 (mój był sktystalizowany, wrzuciłam kilka łyżeczek do rondelka, podgrzałam i gotowe! :) )
1 szklanka (250 ml) jogurtu naturalnego / glass of natural youghurt
150 ml oleju / 150  mililiters of oil
cukier puder, do oprószenia / powdered sugar 

WYKONANIE:
Wszystkie składniki powinny być w temperaturze pokojowej.
Mąkę, proszek do pieczenia, sodę, cukier, cynamon, migdały - przesiać, odłożyć.
Do większego naczynia wbić jajka, dodać miód, jogurt, olej. Wszystko wymieszać widelcem do połączenia. Wsypać suche przesiane składniki i wymieszać widelcem (mieszając w jednym kierunku), tylko do połączenia.
Formę o średnicy 23 cm wyłożyć papierem do pieczenia ( ja użyłam mojej, w kształcie serca ) i przelać ciasto.
Piec w temperaturze 175ºC przez około 35 minut, ale zazwyczaj dłużej, do tzw. suchego patyczka. Wyjąć, lekko przestudzić w formie, następnie uwolnić z formy przekładając na paterę. Wystudzone lub lekko ciepłe oprószyć cukrem pudrem i podawać.
~~
All ingredients should be at room temperature. 
Flour, baking powder, baking soda, sugar, cinnamon, almonds - sift, put down. 
For larger vessels add eggs, add honey, yogurt, oil. Stir everything together with a fork to combine. Pour the sifted dry ingredients and mix with a fork (stirring in one direction), only to combine.
Pour the batter into the mold.
Bake at 175 ° C for about 35 minutes, but typically longer,to "dry stick". 
Cooled down or slightly warm sprinkle with powdered sugar and serve.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz